Vogel's lancerer ny WALL serie af drejelige tv-beslag på IFA 2013

Vogel's lancerer sin nye WALL serie af drejelige tv-beslag på IFA 2013. Vogel's nye WALL beslagserie har en ultratynd plade og højglansoverflade, så alle typer fladskærms tv'er kan monteres smukt – uanset hvilken vinkel man ser dem fra.

Tv'et kan vippes og drejes, så man opnår den bedste synsvinkel alle steder i rummet, når tv-serier eller film skal nydes. Tv'et drejes let i position og tilbage igen til udgangspunktet i én enkel bevægelse. Kablerne er diskret skjult af syne med Vogel's kabelafskærmning som tilbehør.

På IFA 2013 demonstrerer Vogel’s flere nye drejelige beslag til store fladskærme (40 til 65"/102 til 165 cm) i WALL serien. Serien omfatter:

·  Vogel’s drejelige vægbeslag med dobbelt arm: WALL 2245 anvendes til skærme fra 32” til 55” og vægt op til 20 kilo, og WALL 2345 anvendes til skærme fra 40” til 65” og vægt op til 30 kilo.

·  Vogel’s drejelige vægbeslag med enkelt arm: WALL 2225 anvendes til skærme fra 32” til 55” og vægt op til 20 kilo, og WALL 2325 anvendes til skærme fra 40” til 65” og vægt op til 30 kilo.

Med de nye WALL beslag fra Vogel’s med dobbelt arm kan tv'et drejes både til højre og venstre op til 180 grader og vippes op til 20 grader. Med det nye drejelige vægbeslag med enkelt arm kan tv'et drejes op til 120 grader og vippes op til 20 grader.

Enkelthed og sikker montering med Vogel's

Alle Vogel’s produkter er samlet ved levering og kan monteres i tre enkle trin. Den indbyggede niveaujustering sikrer, at udstyret altid monteres i vater. Vogel's produkter er omfattet af livstidsgaranti og i en robust kvalitet, der holder i mange år - så man trygt kan læne sig tilbage og nyde underholdningen.

Om Vogel's

Fra grundlæggerens personlige jagt på den perfekte løsning har Vogel’s udviklet sig til ekspert og markedsleder i Europa inden for beslag og monteringssystemer til audio-/videoudstyr.  Vogel’s løsninger har stået for opfindsomhed, kvalitet og pålidelighed i 40 år. Lige siden den hollandske virksomhed udviklede verdens første højttalerbeslag i 1973, har den leveret en stadig strøm af prisbelønnede løsninger, som gør folks liv mere behageligt. I dag designer, udvikler og markedsfører Vogel’s monteringsløsninger til LCD-, plasma- og LED-skærme, audio/video-udstyr og projektorer til forskellige steder i hjemmet. En af de seneste nyheder er den revolutionerende produktserie THIN, der byder på monteringssystemer til tablets som f.eks. Apple iPad. Læs mere på www.vogels.com.

• Elektronik

• walls
  • vogel's
  • ifa 2013
  • ifa
  • aurora group danmark a/s
  • aurora group danmark

Nyheder fra Vogel's på IFA 2013

Vogel's har 40 års erfaring i at udvikle innovative vægbeslag, og virksomheden har fortsat fuldt fokus på at udvikle tilbehør til audio- og videoudstyr, der giver en endnu bedre oplevelse i hjemmet.

Vogel’s tryller kabelrodet væk

Bunken af kabler, der hænger op ad væggen eller ligger og roder på gulvet, er en evig kilde til irritation for alle, der har et underholdningssystem. Vogel’s lancerer nu nye løsninger til sit populærer produktsortiment.

Ny løsning til montering af en tablet - i køkkenet, på badeværelset eller på tur

IFA, september 2013 – På IFA 2013 præsenterer Vogel’s forskellige RingO® monteringssystemer til tablets, der er designet til at gøre en tablet endnu lettere at bruge. Forbrugerne finder hele tiden på nye måder, de ønsker at bruge deres tablet på. Med Vogel's produkter bliver det let at montere sin tablet lige der, hvor man skal bruge den... i bilen, i køkkenet eller i badeværelset.