Data Masking - Information Lifecycle Management (ILM) fra Affecto

Data Masking Udfordringer
Virksomheder og myndigheder samler store mængder data. Op mod halvdelen af disse data er fortrolige, og det medfører behovet for at maskere data. Især når hvert produktionssystem kan have fire eller fem kopier af data til test, uddannelse, Q&A etc.

Løsning
Med Informatica Persistent Data Masking software får IT-afdelingen en enkel, skalerbar løsning til data masking, der både gør det nemt at maskere data og hjælper hele organisationen med at styre adgangen til de mest følsomme data.

Informatica Persistent Data Masking beskytter fortrolige data som fx kreditkortinformationer, adresser og telefonnumre og hjælper med at minimere risikoen for brud på datasikkerheden i ikke-produktionsmiljøer.

Fordele
• Minimerer risikoen for brud på datasikkerheden
• Bedre udvikling, test og kvalitet i træningen
• Forenklet styring af testdata
• Understøtter efterlevelse af krav til datasikkerhed

• Data, Telekommunikation, IT

• data masking
  • information lifecycle management
  • følsom data
  • datasikkerhed
  • ilm

Om Affecto Group

Affecto builds IT solutions that enable organizations to integrate strategic targets with their business management. Our Business Intelligence solutions utilize information generated by ERP and other IT systems and process it further. Affecto also delivers operational solutions for improving and simplifying processes at customer organizations and offers geographic information services.

Affecto offers Business Intelligence solutions in its operating areas in the Nordic and Baltic countries. In operational solutions, the company has a presence in Finland and in the Baltic region.

Affecto is headquartered in Helsinki, Finland. The company has subsidiaries in Finland, Sweden, Norway, Denmark, Estonia, Lithuania, Latvia and Poland.

Affecto Data Quality Assessment: Er din indsigt og beslutning baseret på validt data?

Affectos Data Quality Assessment (DQA) er en effektiv måde at vurdere tilstanden af din data. Analog til det medicinske samfund, hvor gennemprøvede værktøjer som X-ray giver et indblik til at diagnosticere, hvis noget går i stykker, bruger Affecto eading datakvalitets værktøjer til at lave en"X-ray" af dine data for at identificere, hvis oplysninger er "knækket", i hvilket omfang og hvorfor.