Interesseret i SAP Business Objects?

Verden har ændret sig. I dagens volatile markeder, er det årlige budget - skabt en gang og hugget i sten -  ikke længere et nyttigt værktøj til at drive en virksomhed. Du skal være i stand til at håndtere hurtigt skiftende forventninger.

Ved at bruge SAP BusinessObjects, Planning og Consolidation kan man varetage alt fra Financial Consolidation, Budget, Flash Reporting, Forecasting, Rolling Forecasting, Strategic Planning, HR Reporting og Sustainability Reporting.

Med andre ord er SAP BusinessObjects Planning og Consolidation en enkelt applikation der eliminerer behovet for at bruge flere applikationer, der kræver manuel integration.

Det er her Affecto kommer ind.

Vi er den største Business Intelligence løsning udbyder i de nordiske lande. Vi kan hjælpe dig med at forbedre produktivitet og konkurrenceevne ved overlegne brug af information til hurtigere beslutningstagning. Vores it-løsninger gør det muligt for dig at integrere dine strategiske mål med din business management.

• Data, Telekommunikation, IT

• financial consolidation
  • budget
  • flash reporting
  • forecasting
  • rolling forecasting
  • strategic planning
  • hr reporting
  • sap businessobjects
  • sustainabilty reporting
  • business intelligence

Affecto Data Quality Assessment: Er din indsigt og beslutning baseret på validt data?

Affectos Data Quality Assessment (DQA) er en effektiv måde at vurdere tilstanden af din data. Analog til det medicinske samfund, hvor gennemprøvede værktøjer som X-ray giver et indblik til at diagnosticere, hvis noget går i stykker, bruger Affecto eading datakvalitets værktøjer til at lave en"X-ray" af dine data for at identificere, hvis oplysninger er "knækket", i hvilket omfang og hvorfor.