Få et Data Warehouse (DW) review hos Affecto

Dit Data Warehouse (DW) er kernen i din Business Intelligence (BI)-løsning, men er det egnet til formålet? Opfylder det dine behov i dag og vil det klare fremtidens udfordringer?

Når datamængder vokser og antallet af brugere stiger kan et Data Warehouse blive langsomt og upålideligt. Flaskehalse kan opstå, så det ikke støtter pludselige ændringer i forretningsstrategien eller lovgivningen. Sikkerhedsforanstaltninger kan blive utilstrækkelige til beskyttelsen af forretningskritiske data. Hvis det sker for dit Data Warehouse, kan det koste dig penge og konkurrenceevne.

Et Affecto Data Warehouse review er velegnet til de fleste løsninger og platforme. Det giver dig de svar du har brug for inden for få dage. Vi præsenterer styrker og svagheder i dit Data Warehouse og anbefaler tiltag som du kan tage for at modernisere din løsning samt maksimere afkastet på din investering.

Kontakt venligst Affecto, hvis du ønsker mere information: info.dk(at)affecto.com

• Data, Telekommunikation, IT

• bi
  • dw
  • business intelligence
  • data warehouse
  • sap businessobjects
  • information lifecycle management
  • informatica
  • data archive
  • følsom data
  • datasikkerhed
  • data subset
  • data masking
  • ilm

Affecto Data Quality Assessment: Er din indsigt og beslutning baseret på validt data?

Affectos Data Quality Assessment (DQA) er en effektiv måde at vurdere tilstanden af din data. Analog til det medicinske samfund, hvor gennemprøvede værktøjer som X-ray giver et indblik til at diagnosticere, hvis noget går i stykker, bruger Affecto eading datakvalitets værktøjer til at lave en"X-ray" af dine data for at identificere, hvis oplysninger er "knækket", i hvilket omfang og hvorfor.