Affecto Denmark søger Data Integrations Konsulenter

Affecto Denmarks Data Integrations-team søger teamplayer med høj teknisk faglig profil. Teamet er i kraftig vækst og oplever en stor efterspørgsel fra både eksisterende og nye kunder, så der er mulighed for at blive involveret i mange spændende opgaver.

I tæt samarbejde med strategiske partnere leverer Affecto innovative og førende Information Management løsninger, hvilket omfatter Business Intelligence (BI), Corporate Performance Management, Risk Management, Balanced Scorecard , Data Warehousing, Data Integration, Master Data Management, Data Migrations og Data Quality. Inden for hvert løsningsområde bestræber Affecto sig på at levere markedets førende kompetencer inden for konsulentydelser, support, uddannelse og service management. Løsningerne er alle baseret på markedets absolut førende Information Management teknologier fra vores strategiske partnere Informatica, SAP, Oracle og Microsoft.

DINE KVALIFIKATIONER

Vi forventer at:

• Du har flere års projekterfaring med Data Warehouse (DW)
  • Du er håndværker med indsigt og erfaring med et eller flere af de kendte Data Integrations-værktøjer fra vores strategiske partnere
  • Du kan bidrage med kompetencer inden for ETL, dataanalyse, datamodellering, MDM, projektledelse
  • Du kan arbejde engageret både selvstændigt og i teams
  • Du i dag er BI/DW-konsulent eller ønsker at blive konsulent
  • Du sikkert har en længerevarende uddannelse

De væsentligste ansvarsområder er følgende:

• Udarbejde analyse og design af løsninger – med udgangspunkt i kundens situation
  • Systemarkitektur
  • Deltagelse i udviklings- og implementeringsprojekter
  • Deltagelse i mindre ad-hoc prægede kundeopgaver
  • Medvirke til at afholde kurser for kunder
  • Deltage i pre-sales arbejde omkring løsnings- og projektsalg

VI TILBYDER DIG:

• Et spændende job med store udfordringer,
  • Ansættelse i en vækstorienteret virksomhed, som de sidste 6 år har haft konstant vækst. Gennemsnitlig over de sidste 6 år er såvel omsætningen som antallet af medarbejder vokset med mere end 20% p.a. Denne vækst er leveret samtidig med, at virksomheden har leveret et øget overskud år efter år.
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Dynamisk, positivt og professionelt arbejdsmiljø på en af Danmark bedste IT arbejdspladser. Vi er i november 2011 blevet kåret af ”Great Place to Work” & Computerworld til at være blandt Danmarks 5 bedste IT arbejdspladser.
  • En uformel omgangstone, hvor du får medansvar for arbejdsopgaverne og personlig udvikling
  • Gode kolleger og godt fællesskab

KONTAKT

Du er velkommen til at ringe til Henrik W. Andersen på tlf. 39 25 00 00 for yderligere oplysninger. Ansøgningen bedes sendt til job.dk@affecto.com , mærket ”DI konsulent”.

• Virksomhed, generelt

• ledige stillinger