Marketing bureau i København – vælg med hjernen og hjertet

Overvejer du at tilknytte din virksomhed til et marketing bureau i København? Og er din virksomhed måske beliggende i København eller omegn? Er det noget, som du kan nikke genkendende til, så er det i hvert fald nærliggende at starte et samarbejde med et marketing bureau, som ligger i nærheden af din arbejdsplads.

Selvfølgelig kan du være tilknyttet et bureau, som ligger i den anden ende af landet. Men er du det, så er det ofte ret besværligt at holde fysiske møder – for det er bare noget helt andet, at møde fysisk og holde møder. Møderne bliver ofte bedre, og I har nemmere ved afkode hinandens kropssprog, hvilket kan være meget gavnligt i en masse forskellige sammenhænge under en dialog. Så det er altså en god idé at indgå et samarbejde med marketing bureau, f.eks. i København, som ligger i en overskuelig afstand til din virksomhed, så I bl.a. har nemmere ved at afholde fysiske møder.

Kig på hvordan de kører deres egen forretning

Hvis du er i tvivl om, hvilket marketing bureau du skal vælge til din virksomhed, så kan du bl.a. kigge på, om bureauet kan skabe resultater for dem selv. Ligger de f.eks. i toppen på de organiske søgeresultater på Google, når du søger efter “SEO bureau København”, så er det en meget fornuftig indikator på, om de har styr på deres arbejde. For hvis de f.eks. kan skabe SEO-resultater for dem selv, så kan de også skabe resultater for dig og din virksomhed.

Har du brug for et bureau, som kan hjælpe dig med at oprette et blogunivers, så kan du også kigge i retning af, hvordan bureauet selv håndtere sine egne blogs. Ser det også tilfredsstillende ud, samtidig med at kundeudtalelserne er positive, så har du et godt udgangspunkt for at tage kontakt til dem. Når du indleder dialogen med en ekspert fra et marketingbureau, kan du også relativt hurtigt finde ud af, om I vil være et godt match. Her hos Adtimize lægger vi i hvert fald stor vægt på at have et godt og tæt samarbejde med alle vores kunder.

• Konsulentvirksomhed

• digital marketing