Zero waste voor iedereen

Zero waste voor iedereen

'The KoRo-way' houdt in dat KoRo de huidige structuur van de detailhandel en de toeleveringsketens opnieuw uitvindt om hoge kwaliteit tegen een eerlijke prijs in grootverpakkingen aan te bieden. De typische KoRo grootverpakkingen brengen een groot potentieel met zich mee om afval te besparen - gemiddeld besparen de bulkverpakkingen 30% verpakkingsmateriaal vergeleken met dat wat anders gebruikt zou zijn voor conventionele kleinere verpakkingen. KoRo laat het daar niet bij: het heeft ook een reeks producten die helpen om verpakkingsafval te verminderen - bij het winkelen en thuis.

De must-haves voor een zero waste leven

Biologisch groenten en fruit net set van 3 stuks

• Biologische groente- en fruittas
  • Gemaakt van 100% biologisch katoen
  • In drie verschillende maten
  • Herbruikbaar en gemakkelijk schoon te maken

Ook perfect voor zero waste leven: Ball Mason Jar

• Luchtdicht afgesloten
  • Met brede opening
  • Ook geschikt voor maaltijd bereiding en inmaken

Voor thuis bewaren en klaarmaken: vegan oliedoek rol

• Herbruikbaar alternatief voor klassieke huishoudfolie
  • 100% biologisch katoen, bedekt met plantaardige candelillawas, dennenhars en biologische kokosolie
  • Kan individueel op maat geknipt worden
  • Vegan en gemaakt in Zuid-Duitsland

Herbruikbare silicone diepvrieszakjes

• Lekvrije siliconen diepvrieszakjes
  • Geschikt voor de magnetron en vaatwasser
  • Ideaal voor restjes, fruit etc.

Herbruikbare keukenrol:

• Eén stuk vervangt tot 60 hele keukenrollen
  • Tot 100 keer wasbaar
  • Super absorberend

Dankzij de glazen rietjes set van KoRo, kunnen warme en koude dranken genipt worden zonder plastic: Glazen rietjes

• Herbruikbaar
  • Gemaakt van robuust borosilicaatglas
  • Alternatief voor plastic rietjes

Op zoek naar meer informatie over de producten van KoRo? Ga dan naar de website van KoRo om het volledige assortiment te bekijken, of neem contact op met Bart!

Prettige dag toegewenst,

Bart