Probeer nu de gloednieuwe adventskalenders van KoRo!

Probeer nu de gloednieuwe adventskalenders van KoRo!

Twee hele diverse kalenders

Dit jaar brengt KoRo sfeer in huis met maar liefst twee grote adventskalenders. Beide versies zijn gevuld met een gevarieerde selectie KoRo snacks in praktische proefverpakkingen. De diversiteit van de snacks maakt beide kalenders geschikt voor iedereen die van allerlei soorten snacks houdt en graag nieuwe producten uitprobeert. Een mooie gelegenheid om het KoRo-assortiment uit te proberen zonder meteen een grote verpakking te hoeven bestellen.

We hebben ook gedacht aan snackliefhebbers die niet kunnen kiezen en beide kalenders willen hebben: de kalenders zijn zo ontworpen dat de snacks elkaar niet overlappen. En pssst, beide versies bevatten ook twee kleine verrassingen die je ook op de KoRo website vreugde brengt.

KoRo's Classic Adventskalender

Achter de 24 deurtjes van de Classic adventskalender schuilt een scala aan vegetarische en vegan lekkernijen, voor het ontbijt of om lekker mee te koken, maar ook om te drinken of te knabbelen. Zonder al te veel te verklappen, volgt hier een exclusief voorproefje van vijf producten die in de kalender verstopt zitten, waaronder:

- Bio salted hazelnut nutbutter cup
- Bio Risoni gemaakt van kikkererwtenmeel
- Bio Nougat Bits
- Bio Cashewnoten met Toscaanse Kruiden
- Vegan en glutenvrije pannenkoekenmix

KoRo's Vegan Adventskalender

De vegan adventskalender bewijst hoe gevarieerd plantaardig genieten kan zijn. Van zoet tot zout, van nootachtig tot fruitig en van chocolade tot pittig, alle smaken komen aan hun trekken met de 24 verrassingen. Voor de nieuwsgierigen is hier een kijkje achter de deurtjes:

- Geroosterde Pistache Salted Caramel
- Bio Kokosreep Classic 40 g
- Bio Chocolade Bits