KoRo's Adventskalender 2022

KoRo's Adventskalender 2022

Nu de zomer weer voorbij is denkt niet iedereen gelijk aan de feestdagen. De kerststol ligt echter al in de supermarkt en KoRo start dit jaar opnieuw met een grote adventskalender voorverkoop - want voorbereiding blijft het halve werk! Dit jaar verzacht KoRo het lange wachten voor de feestdagen met vier (!) verschillende adventskalenders en zorgt hiermee voor veel variatie. Zelfs de grootste Grinch zal op onbewaakte momenten "Last Christmas" neuriën.

Exclusief voor mediapartners: Wij bieden uw lezers een exclusieve kortingscode van 15% voor alle adventskalenders in de voorverkoop*. Als u geïnteresseerd bent, kunt u contact opnemen met: pr@koro-shop.nl

*niet combineerbaar met andere acties, geldig tot 15.10.22

KoRo Classic Adventskalender 2022

Voor iedereen die Berlijn weleens bezocht heeft of de Berlijn liefhebbers onder ons: de KoRo Classic Adventskalender verschijnt dit jaar in een Berlijn Editie met een vrolijk vormgegeven gids en spannende informatie over de geboortestad van KoRo. Natuurlijk is er ook geen tekort aan culinaire hoogstandjes, want de kalender biedt een grote verscheidenheid aan KoRo-snacks - van populaire klassiekers tot nieuwste lekkernijen! De inhoud is een plezierige achtbaanrit voor alle smaakpapillen: chocolade, noten, raw-food, zoetzuur of zout, het gevarieerde productaanbod laat niets te wensen over.

• Exclusieve Berlijnse editie
  • Snack adventskalender: chocolade, noten, fruit en zoutjes.
  • Gevarieerde inhoud & liefdevol ontworpen

KoRo Noten adventskalender 2022

Als je de pit wil hebben, moet je eerst de noot kraken. Des te beter dat de KoRo Noten Adventskalender 24 gevarieerde notentraktaties voor je verzameld heeft! Van natuurlijk tot gekruid, van met chocolade bedekt tot romig - Heerlijk voor de liefhebbers van hartig onder ons! De motieven voor Kerstmis kunnen worden uitgeknipt en gebruikt als chique labels of kaarten, en de kartonnen dozen als geheel kunnen worden gebruikt als opberg- of geschenkdozen. Een smaak en recycle droom in één.

• Adventskalender met 24 nootjes
  • Met noten, notenmixen en notenrepen
  • 24 hoogwaardige en stevige papieren dozen
  • Recycling optie: met kerstkaartjes en kaarten om uit te knippen

KoRo Fruit Adventskalender 2022

Van gedroogde fruitrepen met frambozen tot een volle mango spread, de KoRo Fruit Adventskalender biedt alles wat een boomgaard aan variatie te bieden heeft. Ook hier wordt elk stukje van de kalender na de feestdagen gerecycleerd, want de kartonnen dozen kunnen in hun geheel worden hergebruikt of uitgeknipt om er chique kerstkaartjes of kaarten van te maken.

• Vegan adventskalender met 24 fruitige lekkernijen
  • Met lekkere gedroogde vruchten & fruitrepen
  • Kartonnen doos met 24 kleine stevige dozen
  • Recycling optie: met kerstkaartjes en kaarten om uit te knippen

KoRo Vegan Adventskalender 2022

Een verscheidenheid aan plantaardige lekkernijen en leerplezier in één kalender? Beste vegans: dit jaar worden je hersencellen en jij heerlijk verwend! KoRo gaat de strijd aan met monotone adventskalenders en presenteert 24 doosjes vol gevarieerde vullingen uit het hele assortiment. Om niet alleen de smaakpapillen te stimuleren, bevat elke doos nuttige woorden over de vegan levensstijl in het Duits, Engels, Frans en Italiaans. Handig voor de volgende vakantie! Maar vergeet niet: open slechts één doos per dag!

• Zorgvuldig geselecteerde chocolade, nootachtige, fruitige en zoute snacks.
  • Recycling-optie: kleine kaartjes met nuttige veganistische woordenschat in vier talen

Mocht u nog vragen hebben of aanvullend materiaal nodig hebben, dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen.

Vriendelijke groeten

Bart van KoRo Nederland en België