KoRo snacks in alle kleuren van de regenboog 🌈

KoRo snacks in alle kleuren van de regenboog 🌈

Het KoRo-assortiment is zo gevarieerd en kleurrijk als de regenboog. Felgekleurd voedsel is niet alleen leuk om naar te kijken - het smaakt op de een of andere manier ook bijzonder kleurrijk. Het opfleuren van je bord is gemakkelijk met de producten van KoRo.

Bessenrood
Het roze-rood van de gevriesdroogde aardbeien doet al vermoeden dat de knapperige plakjes net zo intens smaken als vers geplukt fruit. Krokante cranberry's stralen ook in een rijke tint en zijn een zoetzure verrijking van je muesli. Als je hele smoothies en bowls een rode kleur wilt geven, kun je er gevriesdroogd frambozenpoeder aan toevoegen. Het fruitpoeder is een natuurlijke kleurstof met een hoog vezelgehalte.

Fruitige sinaasappel
Als je de kleur oranje ziet, voel je letterlijk de pittige en fruitig-frisse aroma's op je tong. De fruitpuree van 100% mango smaakt net zo zomers als zijn kleur doet vermoeden en past uitstekend in cocktails, desserts en curry's. De sinaasappelsap met kokossap doet zijn kleur ook eer aan. Het wordt aangevuld met mandarijn en citroen en is een heerlijke verfrissing.

Helder geel
Net zoals de smaak is de kleur van kurkuma intens. Kurkuma shots verfijnd met citroensap kunnen worden gedronken als een shot of in een warme drank. Biologische kurkuma pappardelle draagt ook dezelfde gele kleurd. De kurkuma zorgt ervoor dat de Italiaanse lintnoedels van rijstmeel hun mooie nuance en pittige aroma krijgen.

Sappig groen
De vegan pistachecrème is rijk aan zowel smaak als kleur. Omdat de crème alleen bestaat uit pistachenoten, olijfolie, suiker en een beetje zout, neemt hij de kleur van de pitten aan. Ook de groene curry doet zijn naam eer aan: groene pepers en kafferlimoen geven de pasta niet alleen zijn volle kleur, maar ook zijn pittige warmte. De groene tortillachips met spinazie zijn dankzij hun uiterlijk ook een echte specialiteit in het snackschap en hebben een aparte smaak.

Hemelsblauw
Terwijl planten en bloemen vaker felle kleuren hebben, zijn de zaden van de planten vaak ingetogener. Neem bijvoorbeeld de blauwgrijs gekleurde papaver die bovendien bijzonder nootachtig en aromatisch smaakt. De kleur van de spirulina is een echte blikvanger. Het wordt zorgvuldig gewonnen uit microalgen die aanwezig zijn in zoetwater. Omdat spirulina smaakloos is, is het uitermate geschikt om dranken of gerechten felblauw te kleuren.

Zacht paars
Paars is de laatste kleur van de regenboog. De paarse mueslireep Beetroot Fete is vernoemd naar het ingrediënt waarvan de ongewone kleur afkomstig is. Als afwisseling op de klassieke notenrepen smaakt deze snack zuur en zoet. Azijnparels, die salades in een handomdraai opleuken dankzij hun bijzondere uiterlijk, hebben ook een paarse look. De kleine zachte balletjes zijn gemaakt van balsamico en hebben een vloeibare kern die in de mond openbarst op een aangename manier.

Mocht u nog vragen hebben of aanvullend materiaal willen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Met vriendelijke groeten,

Bart van Koro Nederland

KoRo is redefining food industry norms by offering a wide range of high-quality and innovative products. The product range extends from natural foods, such as nut butters and dried fruit, to clean label snacks and functional foods. An ongoing commitment to transparency and product innovation drives the company to explore new food frontiers, with a singular goal of offering products to the conscious eater that are convenient, enjoyable, and, as always, better and different.

KoRo was founded in Germany in 2014, and built up by Constantinos Calios and Piran Asci. Florian Schwenkert (CEO) and Dr Daniel Kundt (CFO) joined the management team in 2020 and 2022, respectively. The company employs more than 300 people and has its head office in Berlin. A customer base of over 1.7 million people shop for KoRo products online at www.koro.com, as well as in over 10,000 retail locations across Europe.