Fris het nieuwe jaar in!

Fris het nieuwe jaar in!

New year, new me? Nieuwe hobby, nieuwe look, nieuwe voornemens - wat je je ook van plan bent voor 2023, iedereen wil één ding: het nieuwe jaar fris beginnen. Als ijskoude douches niet jouw voorkeur hebben, dan zijn de verfrissende sappen en vruchten van KoRo dat misschien wel. Met een heerlijke smaak en een geconcentreerde lading vitaminen ga jij het jaar 2023 herboren van start.

Verfrissende vruchten
Januari en februari luiden het begin van het nieuwe jaar in. Maar voor wie niet op de zomer kan wachten, is gevriesdroogd fruit het perfecte alternatief tijdens het koude seizoen. Bij het vriesdroog proces wordt het fruit gedroogd door schokvriezen en vacuümtrekken.

Gevriesdroogde plakjes aardbei
De knapperige, gevriesdroogde plakjes aardbei smaken aromatisch zoet, en niet alleen in de zomermaanden. Als snack, in de muesli, als topping voor salades, andere hartige gerechten of als blikvanger in dranken - deze aardbeien zijn het hele jaar een geweldige aanrader.

Gevriesdroogde wilde bosbessen

Met deze aromatisch-zoete wilde bosbessen is twijfelen voor het schap in de supermarkt verleden tijd. Ze zijn knapperig en kunnen worden gegeten in muesli of als tussendoortje, het hele jaar door.

Gevriesdroogde bessenmix
In deze gevriesdroogde bessenmix zit de juiste mix van aardbeien, bramen en cranberries. De knapperige bessen passen goed bij veel verschillende gerechten, waaronder bowls, smoothies en desserts.

Verfrissende sappen

Sap in de morgen is een dag zorgen! Een glas heerlijk gekoeld sap is de manier van een frisse jaarstart. En dankzij de 3-liter packs van KoRo kun je er de hele maand van genieten!

Vegan gembersap Bag-in-Box

Met deze volle lading gember, zullen zelfs avondmensen stuiterend door het huis gaan in de vroege uren. Het pittige gembersap is geperfectioneerd met een vleugje citroen, wat het geheel een nog frissere smaak geeft. Er zijn geen suiker, kleurstoffen of conserveringsmiddelen aan toegevoegd.

Vegan Aronia Sap
Aronia wordt ook wel appelbes genoemd omdat hij binnenin een omhulsel heeft dat op een appel lijkt. Het sap is fruitig-zuur, waardoor het een uitstekende opkikker is.

Vegan selderijsap met citroen

Selderij is niet alleen een soepgroente, maar roept ook een fris, pittig-aromatisch sap op. De toevoeging van citroen geeft het een wrange noot die het een verfrissende afwisseling maakt van conventionele vruchtensappen.

Mocht u nog vragen hebben of aanvullend materiaal nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groeten en mooie feestdagen,

Bart - Sponsoring en PR Manager Nederland en België