Nya Koss Porta Pro 2.0 lanseras idag

Efter 28 år bibehåller Koss Porta Pro sin position som en av världens mest älskade hörlur. De besitter en kombination av bra ljudkvalitet och praktiskt design till ett rimligt pris vilket är en förklaring till att de efterfrågas år efter år. Detta tillsammans med testresultat i toppklass. Då vi idag alltmer vill framhäva oss själva med önskemål om en unik personlig exponering, så har Koss mot denna bakgrund tagit fram fem nya färgkombinationer - unika för den nordiska marknaden. De lanseras i både Porta Pro och iPorta Pro serierna. Porta Pro 2.0 är för dig som vill lyssna på musik utan avbrott medans iPorta Pro 2.0 har inbyggd mikrofon för telefonsamtal och passar de flesta smartphones på marknaden. De nya modellerna har en ljus färgsättning och ges följande färgnamn; White Blueberry, White Strawberry, White Lemon, White Orange och White Pitahaya.

Kvalitén är densamma som gjort Koss Porta Pro till en av marknadens mest sålda hörlurar. De nya modellerna lanseras omgående. Sedan 1958 har Koss arbetat för att få dig att komma närmare musiken du gillar. Koss distribueras i Sverige, Norge, Finland och Danmark av Tura Scandinavia AB.

För mer information - kontakta Koss Brand Manager & Country Manager Norway, Jo Petter Kjeldset.
Telefon: +47 22 62 74 95 ▪ Mobiltelefon: +47 90 04 06 60 ▪ E-post: jpk@turascandinavia.com

Facebook: Tura Scandinavia
Facebook: Koss Porta Pro

• Konst, kultur, underhållning

Tura Scandinavia AB är ledande nordisk distributör av tillbehör inom ljud & bild, data, foto & video, gaming, hem & fritid, mobil och gps. Vår filosofi är brett sortiment, starka varumärken och snabba leveranser. Vi bedriver verksamhet i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Huvudkontoret ligger i Kungsbacka och logistikcentret i Nässjö. Vår vision är att vara den bästa och mest inspirerande partnern för våra återförsäljare. Gear By Carl Douglas är Tura Scandinavias eget varumärke. Gear By Carl Douglas skapar produkter som kan kombineras med en modern livsstil.

Jo Petter Kjeldset

Country Manager Norway, Brand Manager Koss Direct; +47 22 62 74 95