Bredda din kompetens, lär dig fotografera!

Anmäl dig till Berghs och PP Pensions kurs i foto. Då kan du själv ta bilderna till reportaget, till den egna webben eller tidningen utan att behöva ta in en fotograf till varje enskilt tillfälle. Oavsett vad, så är det här ett gyllene tillfälle att komma igång.

Om kursen i foto

2 heldagar, totalt 12 timmar

Att arbeta som fotograf handlar till stor del om att behärska både teknik och kreativitet, men även om att ha kunskap om kommunikationslära. Inom bildkommunikation finns oändliga möjligheter, några mer självskrivna än andra. Utbildningsdagarna erbjuder fördjupade kunskaper hur man bättre kommunicerar genom bilder. Från att hitta ny inspiration från aktuella händelser, musik, konst och i vardagen till det färdiga resultatet. Fokus läggs även på övergången från det analoga till det digitala mörkrummet, som ökat fotografens kreativa möjligheter.

Innehåll
• Kreativ bildkommunikation
• Idéutveckling
• Från analogt till digitalt
• Teknik och kreativitet i samspel
• Olika typer av kreativa lösningar
• Praktiska case studies

Kursansvarig

Håkan Elofsson, utbildad fotograf på GFU och en av grundarna till ETC Akademien.

Kursdatum

Tisdagen den 9 november och tisdagen den 16 november kl. 09.00-16.00.

Sista anmälningsdag

29 oktober

Maila till c.sjodin@berghs.se

Avgift

6.580 kronor exkl. moms

8.225 kronor inkl. moms

Som medlem i PP Pension får du dessutom 10% rabatt på Berghs uppdragsutbildningar, som skräddarsys av dig eller ditt företag eller organisation. För mer information, kontakta Cecilia Sjödin, 08-587 550 44, c.sjodin@berghs.se.

• pp pension
  • fotografering