Svalkande Fläderblomsdryck med Rabarber

Svalkande Fläderblomsdryck med Rabarber

Nu kommer en ny sommarsmak från Kiviks Musteri. Fläderblomsdryck med Rabarber passar utmärkt i sommarens bål och drinkar eller som en svalkande törstsläckare.

Kiviks Musteri har kombinerat klassiska svenska sommarsmaker i en ny härlig dryck. Smakkombinationen frisk fläder och syrlig rabarber gör den till ett svårslaget alternativ för att släcka törsten i sommar.

Sedan tidigare finns smakerna Fläderblom med Citron och Fläderblom med Jordgubb.

Inför sommaren passar Kiviks Musteri på att ge samtliga fläderblomsdrycker ny design. Förpackningarna har försetts med QR-kod, som ger tillgång till Kiviks Musteris somriga fläderblomsrecept på alltifrån drinkar till varmrätter och desserter. Recepten hittar du även under Dokument på Kiviks Musteris Mynewsdesk.

Fläder & Rabarber lanseras vecka 20.

Säljs i 1 liters förpackning.

Cirkapris i butik: 14 kronor

För mer information kontakta:

Susanna Karlsson
Produktchef