SpaStar Awards 2014: Fina utmärkelser till Upper House

Upper House Spa & Relax har fått  utmärkelsen "Årets spakök" och "Årets spanyhet"  i SpaStar Awards 2014!
– Jättekul att Upper House spa uppmärksammas, vi en har en fantastisk produkt med en hissnande utanpåliggande pool och milsvid utsikt. Och, inte minst, fantastisk mat - det här är bara början, säger Nina Fors, hotellchef på Upper House.

Utmärkelserna delades ut idag, fredag 21 mars, på TUR-mässan i Göteborg, där SpaStar Awards prisutdelning arrangerades. SpaStar Awards uppmärksammar spabranschens inspiratörer, innovatörer och förebilder.

Motiveringarna löd:
Årets spanyhet: ”En hissnande ny spaupplevelse på nittonde våningen. Det är inte bara poolen med glasgolv som ger himmelska rysningar av välbehag”
Årets spakök: ”En matföreställning i mästerlig regi fördjupar spavistelsens livshöjande inverkan på alla sinnen"

”Årets spanyhet" och "Årets spakök” är två av flera fina utmärkelser som Upper House har fått sen man öppnade 1 september 2013.
- Det är ett riktigt hårt arbete att öppna ett nytt hotell, restaurang och spa – därför känns det fantastiskt fint, motiverande och roligt att få dessa utmärkelser, säger Nina Fors.

Läs mer om Upper House Spa & Relax >>
Läs mer om SpaStar Awards >>

Nina Fors, hotellchef Upper House
Mail: nina.fors@upperhouse.se