Julpynta ditt hem!

Vad vore julen utan allt julpynt och julsaker? Och när man tänker på det så kan man aldrig ha för mycket! Hos CoolStuff hittar du årets coolaste julpynt:

Kretskort Julgranspynt
Julpynt av gamla kretskort i granen. De är vackra, på ett slags fornfynd från just nu-vis, med de små metalldetaljerna som fånga upp reflektioner från din (lågenergi) julgransbelysning.

Make your own snowman world
Skapa ditt eget vinterlandskap med snö, isblock, isbollar och snögubbar - om än i miniatyr!

Minijulgran
Ibland vill man ha det lite julmysigt på platser där det inte riktigt passar att släpa in ett stort barrande träd. Vad passar då bättre än en liten kitschig plastgran i någon av färgerna grön, silver, rosa eller svart?

Inspelningsbar julkula
En julkula, men inte vilken kula som helst utan skönaste inspelningsbara julkulan, dessutom med plats för ett fotografi. Spela in ditt meddelande och placera valfritt foto i ramen!

USB-julstjärnor
Slinga julstjärnor i akryl med LED-lampor i som skiftar mellan alla färger! Så fint att hänga runt skärmen!

Maggie T Nutcracker
Låt en äkta järnlady ta hand om nötterna. Livar garanterat upp stämningen runt nötterna i jul!

Shotglas av polkagris
Drick spriten, ät glaset - det kan helt enkelt inte bli mer genialt. Gottigottgott!

LED-julstjärna
Julstjärnor i akryl som skiftar genom hela färgspektrat. Att hänga i fönstret eller granen. God Jul!

Magiskt Julpynt
Att man kan odla granar gör väl ingen förvånad men visste du att du i hemmets lugna vrå även kan odla julpynt i form av en alldeles egen jultomte och snögubbe?

Trummande USB-tomte
Koppla in i datorns USB-port så sätter denna lilla krabat igång. Energiskt och taktfast spelar och trummar han klassiska julmelodier på löpande band!

USB-julgran
Julpynt för datanördar och kontorsnissar. Koppla in julgranen i datorns USB-port och vips har du en stämningsfull och färgglad julgran på skrivbordet!

För mer information kontakta:
kajsa.knapp@coolstuff.se

• Fritid

• högtider

"Vi har som mål att erbjuda våra kunder de coolaste, snyggaste och mest innovativa prylarna på marknaden. Därför kallar vi oss Sveriges prylmecka! Vi arbetar kontinuerligt med att färbättra sortimentet genom att hitta nya roliga prylar, presenter, gadgets och upplevelser.

Information om julhandeln
Hos oss kan du känna dig trygg när du handlar julklappar. Vi erbjuder 90 dagars öppet köp, 2 års garanti och supersnabba leveranstider. Frakten blir aldrig mer än 49 kr, oavsett hur mycket du handlar. Med verksamhet på nätet sedan -99 och har vi lång erfarenhet av roliga julklappar. Besök vår prylblogg där vi skriver om allt från julpynt till tips om julklappar för honom och henne."