Reiseguiden.no starter Spakampen i Norge og skal kåre Norges beste spa.

Nå skal endelig Norges beste spa kåres. Konkurransen ”Spakampen 2012” arrangeres av Reiseguiden.no som er et nettsted for alt som har med reiser å gjøre. Spakampen drar i gang den 18. Oktober.
– Vi håper at konkurransen blir like spennende som tidligere år, sier Roy Ismael, pressesjef på Reiseguiden.no.

En av de største trendene i reisebransjen er at flere og flere nordmenn reiser på spareiser. Og med tanke på at det bare blir flere hotell som tilbyr sine gjester spabehandlinger har reisenettstedet Reiseguiden.no startet konkurransen Spakampen. Fra og med torsdag den 18. Oktober og cirka to uker fremover til den 1. November kan alle nordmenn med tilgang til internett være med å stemme frem Norges beste spa.
–    Dette er alle nordmenns sjanse til stemme frem sitt favoritt-spa, sier Roy Ismael, pressesjef på Reiseguiden.no.
–    De som stemmer har også muligheten til vinne en spa-weekend til en verdi av 10 000 kroner.

Konkurransen går på reisenettstedet Reiseguiden.no og hos samarbeidspartnerne MSN.no og SOL.no. Der kan man stemme på en av de 14 nominerte hotellene som alle tilbyr både spabehandlinger og basseng.

En nyhet i Spakampen 2012 er at det er kun norske spahotell som er med i konkurransen, tidligere har det også vært mulig å stemme på svenske spahotell. Norges beste spa kommer til å bli presentert den 6. November 2012. Da publiseres også navnet på vinneren av en spa-weekend til en verdi av 10 000 kroner.

Les mer her.

• spa
  • spakamp
  • stem