Mynewsdesk panostaa mediaseurantaan ja uuteen tekniikkaan

Mynewsdesk panostaa mediaseurantaan ja uuteen tekniikkaan

Mynewsdesk on laajentanut tarjontaansa mediaseurantaan. Jo yli 1500 yritystä suurista brändeistä pieniin yksityisyrittäjiin käyttää Mynewsdeskiä mediaseurantaan, ja vuoden loppuun mennessä mediaseurantatyökalu Monitor on 5000 asiakkaan käytössä.

Mynewsdesk haluaa pienentää niin pienten kuin suurtenkin yritysten viestintään liittyviä kustannuksia tarjoamalla palvelun, joka yksinkertaistaa yritysten viestintäprosesseja sekä tarjoaa kaikki yritysten tarvitsemat viestintätyökalut yhdessä paketissa. Mynewsdeskin Monitor-työkalu kerää tietoa tärkeistä uutislähteistä, sosiaalisesta mediasta ja muista internet-yhteisöistä. Uusi toiminto on jo lanseerattu, ja Mynewsdesk kehittää sitä jatkuvasti.

“Mediaseurantahankintoihin suhtaudutaan perinteisesti negatiivisesti. Hankintaprosessi ja käyttöönotto on aikaa vievää ja vaikeaa. Usein myös hinnoittelumallit ovat monimutkaisia eikä asiakas välttämättä pysty ennakoimaan palvelun kokonaiskustannuksia hankintaa tehdessään. Päätimme Mynewsdeskillä uudistaa asiakaskokemuksen kertaheitolla puuttumalla koettuihin epäkohtiin”, kertoo Mynewsdeskin Suomen maajohtaja Nina Lallukka.

Kokonaisvaltainen viestintäalusta

Vielä jokin aika sitten toimiala koostui yrityksistä, jotka tarjosivat ainoastaan mediaseurantapalveluita. Mynewsdesk on ensimmäinen täyden palvelun digitaalisen viestinnän alusta, joka tarjoaa ratkaisun kaikkiin viestintäprosessin vaiheisiin. Mynewsdeskin avulla on mahdollista seurata, mitä brändistä sanotaan mediassa, luoda ja julkaista uutisia, ja analysoida tuloksia.

“Kotimaan markkinoilla on jo pitkään vaikuttanut lähes sama kokoonpano palveluntarjoajia. On itse asiassa aivan mahtavaa lanseerata Mynewsdeskin mediaseuranta Suomeen. Mynewsdeskin Suomen tiimillä on kymmenien vuosien kokemus mediaseurantatoimialasta sekä ymmärrys asiakkaan kipupisteistä. Kun yhdistämme olemassa olevan osaamisen, ja laadukkaan palvelumuotoilun yksinkertaiseen hinnoitteluun, erottaudumme varmasti näillä markkinoilla”, Nina toteaa.

Lisätietoja:

Sofia Juhlin, Global Head of Marketing & Communications

sofia.juhlin@mynewsdesk.com, +46 (0) 763 40 04 04

Nina Lallukka, Maajohtaja, Mynewsdesk Suomi

nina.lallukka@mynewsdesk.com, +358 40 575 8565

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista. Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.