Ifolor Express-kuvakirja nopeuttaa kuvakirjan luomista ratkaisevasti

Suomen suurin kuvatuotteiden verkkokauppa Ifolor lanseeraa uuden, entistäkin nopeamman tavan kuvakirjan tekemiseen. Express-kuvakirjan voi luoda viidessä minuutissa joko ilmaisella iPhone/iPadsovelluksellatai ifolorin verkkosivuilla.

Express-kuvakirjassa työvaiheet on minimoitu: käyttäjän tarvitsee vain valita 25 kuvaa esimerkiksi iPhonen/iPadin kuvavirrasta tai Facebookista. Ohjelma asettelee kuvat valmiiksi sivuille ja ehdottaa valmista kansivaihtoehtoa.

Express-kuvakirja sopii niille, jotka haluavat suunnitella kuvat kansiin pikavauhtia. Sivumäärä on aina 26 sivua ja tekstin lisäämismahdollisuus on rajattu aloitussivulle. Kannen kuvakollaasi muodostuu automaattisesti kirjassa käytetyistä kuvista.

- Otamme kuvia enemmän kuin koskaan ja haluamme dokumentoida muistot paperimuotoon kuvakirjoihin, mutta arjen kiireissä se jää monelta tekemättä. Express-kuvakirjan ansiosta kuvakirjan tekeminen ei koskaan ole ollut helpompaa, sen ehtii tehdä vaikka työmatkalla bussissa, sanoo Ifolorin markkina-aluejohtaja Pekka Ketonen.

Express-kuvakirja on liimasidottu ja kovakantinen. Se on kauttaaltaan suomalaista huippulaatua, kuten kaikki Ifolorkirjat. Trendikäs neliönmallinen, mitoiltaan 21 x 21 cm kirja sopii erinomaisesti myös lahjaksi.

- Haluamme luoda ihmisille erilaisia tapoja luoda kuvakirjoja ja dokumentoida muistojaan. Olemme myös huolehtineet siitä, että Express-kuvakirjan hinta on asiakkaillemme erittäin houkutteleva”, jatkaa Ketonen.

Lue lisää:https://www.ifolor.fi/kuvakirjat

Pekka Ketonen, markkina-aluejohtaja, Ifolor Oy, pekka.ketonen@ifolor.fi, puh. 040 767 331

• Valokuva, valokuvaus

• kuvakirjat