Holdsport.dk melder sig ind i Krak Media Groups netværk

Annoncekøberne kan nu stille ekstra skarpt på brugere med interesse i breddesport via Krak Media Group. Fra 1. juni indgår Holdsport.dk nemlig i Danmarks største netværk for onlineannoncering, som nu når ud til over 60% af de danske internetbrugere. Den nye samarbejdsaftale betyder, at annoncørerne får mulighed for at købe sig ind på Holdsport.dk via både direkte salg og programmatic-salg.

For Holdsport.dk er aftalen med Krak Media Group et tegn på succes. Holdsport.dk er startet som et enkeltmandsprojekt, men med flere end 200.000 registrerede brugere og 8 mio. månedlige sidevisninger har virksomheden nu vokset sig så stor, at der er brug for en partner til annoncesalget.

”For os har det været vigtigt at finde en partner, der kan bidrage kreativt til at finde de rigtige løsninger på tværs af vores platforme. Omkring halvdelen af trafikken på Holdsport.dk er mobil, enten via mobilsitet eller vores populære app, hvor brugerne laver aftaler og udveksler informationer omkring deres hold. Så vi har brug for en partner, der kan skrue tingene rigtigt sammen under de forudsætninger, og det er jeg sikker på, at vi har fundet i Krak Media Group,” siger Frank Bjergø, ejer af Holdsport.dk.

Hos Krak Media Group er der især tilfredshed med at få føjet en spændende målgruppe til netværket, som dermed kan levere endnu større værdi til annoncekunderne.

”Vi ser i den grad frem til at komme i gang med salget til Holdsport.dk, som er et stærkt supplement til vores eksisterende portefølje. Holdsport.dk har på få år har erobret en flot position blandt de danske breddesportsudøvere, især på Sjælland. Der er masser af muligheder i sitet for annoncører, der gerne vil ramme bredt blandt sports- og særligt fodboldinteresserede danskere,” siger partnerchef Astrid Thusgaard-Madsen fra Krak Media Group.

Om Krak Media Group
Krak Media Group er Danmarks største netværk for onlinceannoncering, som tilbyder bannerannoncer og andre former for display-annoncering rettet mod flere end 3 mio. månedlige brugere. Krak Media Group ejes af Eniro Danmark A/S, og netværket består ud over Eniros egne sites af en række partnersites, eksempelvis Rejseplanen, Boligsiden, Alletiders Kogebog og Information. I netværket udbydes annoncering både ved direkte salg til annoncører og som programmatic-salg via automatiserede auktioner.

Om Holdsport.dk
Holdsport.dk er Danmarks største sociale sportsmedie, som blev etableret i 2004 og i dag drives/ejes af to ildsjæle. Holdsport.dk har i dag flere end 200.000 registrerede brugere og 8 mio. sidevisninger pr. måned (fodboldspillere udgør ca. 80%)

Holdsport.dk er trænerens hjælper, et avanceret kalender/tilmeldings-system for holdets aktiviteter, understøttet af påmindelser pr. email og sms. Desuden indeholder Holdsport.dk en medlemsoversigt med trænere, spillere samt inaktive og skadede spillere. Holdsport.dk indeholder samtidig en række andre funktioner, der gør det muligt for holdet at samles online.

For mere information, kontakt:
Kristoffer Apollo, kommunikationschef, Eniro Danmark A/S, tlf. 27 90 31 02, kristoffer.apollo@eniro.com
Frank Bjergø, ejer, Holdsport.dk, tlf. 22 66 13 88, frank@holdsport.dk

• Partnerskab, samarbejde

• krak media group
  • partneraftale
  • holdsport.dk
  • astrid thusgaard-madsen
  • bannerannoncer
  • annoncesalg

Eniro er én af de største lokale søgevirksomheder i Norden. Eniro-gruppen har ca. 2.100 ansatte og har været noteret på Nasdaq OMX Stockholm siden 2000. I 2014 var Eniros omsætning på 3.002 mio. SEK, og EBITDA var 631 mio. SEK. Over 90 procent af Eniro-gruppens annonceomsætning kommer fra digitale kanaler. Hovedkontoret ligger i Stockholm. Læs mere på www.enirogroup.com.

Eniro Danmark udgiver blandt andet online- og mobilsøgetjenesterne Krak, Proff og De Gule Sider samt Mostrup Vejviser, Den Røde Lokalbog og Kraks Kortbøger. I Danmark har Eniro ca. 260 ansatte.