Nyhet -

Xelera, din webbyrå i Göteborg bjuder den 13 juni till workshop om storytelling med Victoria Ahlén

En workshop på Xelera, din webbyrå i Göteborg. Den 13 juni öppnar vi återigen upp dörrarna till Xeleras lokaler för en kväll i berättandets tecken tillsammans med Victoria Ahlén, sociala medier-strateg på Awoque.

Vad är egentligen Storytelling och hur kan det användas i butiken, på kontoret eller för att exempelvis marknadsföra öppningen av en ny restaurang? Storytelling finns i all kommunikation, men alla vet inte hur man använder det i yrken som till exempel kommunikatör, marknadsförare eller webbutvecklare.

Hur håller vi kommunikationen levande under semestern och är det ok VD:n lägger upp sina semesterbilder på företagets blogg? Victoria Ahlén kommer att tillsammans med Xelera hålla i en workshop i berättandets tecken och berätta om fördelen med att föra in Storytelling i den strategiska kommunikationen inom mindre och större företag.

Med detta event är målet att ge befintliga kunder och nyfikna en chans att skapa nya kontakter, lära sig mer om digital kommunikation och inspireras av våra egna medarbetare - som även de ställer upp med föreläsningar under kvällen. Det är helt enkelt något alldeles extra för att få din verksamhet att nå nya höjder!

Kan du inte komma själv är vi tacksamma om du hjälper oss att sprida informationen vidare - sharing is caring! Vi tar gärna emot frågor till föreläsaren som sedan kan tas upp under kvällen. Mejla frågorna till Elwira så garanterar vi att du får svar på dina frågor.

Schema för kvällen

• 16.30–16.45 Macka, kaffe och mingel
  • 16.45–16.55 Xelera presentera sig själv samt kvällens talare
  • 16.55–17.45 Föreläsning av Victoria Ahlén
  • 17.45–18.00 Avslut/Xelera summerar

Kvällen är gratis och anmälan sker senast torsdagen den 10 juni. Om du mot förmodan inte skulle dyka upp, tar vi ut ett självkostnadspris på 150kr. Antalet platser är begränsat!

Anmäl dig via formuläret märkt Anmälan till Xeleras workshop den 13 juni

• Media, kommunikation