Vitamin Well gillar Fresh Fish

Vitamin Well gillar Fresh Fish

På fredag den 27 maj öppnar modemässan Fresh Fish upp för femte året i rad. Den göteborgsbaserade mässan har under våren valt ut 26 lovande designers som ställer ut under helgen på Eriksbergshallen.

Vitamin Well är för första året med som ”Big Fan of Fresh Fish” vilket innebär att den svenska vitamindrycken och det nya vitaminvattnet, Vitamin Well Sparkling Water, finns på plats för mässans utställare, besökare och jury.

-          Vi är otroligt glada över att få med Vitamin Well som känns som ett ungt svenskt varumärke på väg, precis som Fresh Fish, säger Ali Davoodi, initiativtagare till Fresh Fish,

Fresh Fish riktar sig till lovande designers inom kläder, skor, smycken och accessoarer.  26 personer har blivit utvalda att medverka på årets upplaga av Fresh Fish. En namnkunnig jury väljer under helgen ut ”Årets Fresh Fishs” inom kategorierna konfektion och accessoarer/smycken.

-          Vi har haft ögonen på Fresh Fish sedan ett år tillbaka och är stolta över att nu kunna berätta att vi är en del av arrangemanget.  Det ska bli väldigt roligt att följa mässan och tävlingen under helgen som kommer, säger Catharina Carlsdotter, Marketing Manager på Vitamin Well.

Mässan öppnar kl 10.00 fredagen den 27 maj och pågår til söndagenl kl 17.00 den 29 maj på Eriksbergshallen i Göteborg.

För mer info se: www.freshfish.se och www.vitaminwell.se

Kort om Vitamin Well
Vitamin Well AB grundades i Sverige 2007 med affärsidén att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten. Detta segment saknades tidigare på den svenska och nordiska marknaden. Vitamin Wells vitamindrycker lanserades i Stockholm i maj 2008 och lanseringen fortsätter nu över Europa. Idag finns sex vitamindrycker samt tre vitaminvatten på marknaden.