Stockholm Open i full gång

I lördags öppnade Kungliga Tennishallen i Stockholm upp för den 43:e omgången av If Stockholm Open.

Trots Robin Söderling tråkiga återbud imponerar Stockholm Open med ett starkt och spännande startfält. Bland de spelande hittar vi Juan Martin del Potro, Stanislas Wawrinka samt publikfriaren Gael Monfils.

-          Vi ser fram emot underhållande tennis i världsklass. If Stockholm Open har alltid en fantastisk stämning som känns hos så väl publik, sponsorer som spelare. Det är därför vi har valt att vara en del av turneringen, säger Catharina Carlsdotter, Markering Manager Vitamin Well.

Vitamin Well är, precis som föregående år, på plats som officiell dryck till turneringens spelare, funktionärer och publik.

För den som inte har möjlighet att vara på plats så kan man följa SVTs direktsändningar med start idag måndag kl 16.05 alternativt följa matcherna direkt via SVT Play.

För mer information se www.ifstockholmopen.se och www.vitaminwell.se

Vitamin Well AB grundades 2007 med affärsidén att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten. Detta segment saknades tidigare på den svenska och nordiska marknaden. Vitamin Wells drycker lanserades i Stockholm i maj 2008 och lanseringen fortsätter nu över hela Sverige och vidare på den nordiska marknaden. I dag finns sex stilla vitamindrycker och fyra kolsyrade vitaminvatten i Vitamin Wells sortiment.