ASTRID S UTE MED SINGELN "TWO HANDS"

ASTRID S UTE MED SINGELN "TWO HANDS"

Fortfarande på toppen av sitt game är Astrid S, en av Norges mest streamade artister, tillbaka med den nya singeln "Two Hands". Låten skrevs i samarbete med den norska producenten Matias Téllez (girl in red, Maisie Peters, Sondre Lerche) och den Londonbaserade låtskrivaren Ines Dunn under tre dagar i Bergen, Norge. Den fräcka, charmiga singeln välkomnar spännande nya riktningar, för att inte tala om en joddlande refräng. Det är både en inbjudan och en varning.

"Jag tänker på den här låten som ett brev till min framtida pojkvän. Jag kommer med toppar och dalar, bra och dåliga sidor, men jag lovar att det kommer att bli kul. Även om det är lite cheesy älskar jag Pinterest-citatet; I know I’m a handful, but that’s why you got two hands."

Håll händerna på ratten och gör dig redo för en joyride!

Shanta Afroze

Presskontakt PR Manager International