Tjuvjakt släpper ny singel via 3

Tjuvjakt släpper ny singel via 3

Det superheta rapkollektivet Tjuvjakt släpper sin nya singel ”Fru Gårman” via 3s tjänst Friendtones en vecka innan den lanseras på Spotify och radion.

Idag, måndagen den 27e maj, släpper Tjuvjakt, sin nya singel” Fru Gårman” via mobiloperatören 3s Friendtones som är en tjänst där 3s kunder kan välja att spela upp en utvald låt till de som ringer istället för den vanliga ringtonen.  ”Fru Gårman” kommer finnas tillgänglig på Spotify om en vecka.

Tjuvjakt är ett rapkollektiv från Stockholm och består av Olle Grafström, Jonathan Holmquist, Arvid Lundquist och Jesper Swärd. Namnet ”Fru Gårman” kommer ifrån den kvinnliga varianten av "Herr Gårman" det vill säga skylten vid övergångsställen. Tjuvjakt har skivkontrakt med EMI Music och singeln “Tandtråd” flippades i P3’s Flipp eller Flopp med hela 83 %.

Hitta till Friendtones:

Från mobilen:

Se musikvideon här:

För pressfrågor var vänlig kontakta:

Erik Hörnfeldt, Information & PR, 3

Malin Harman, Information & PR, 3