Sysav har Pantamera Express-automater på fyra återvinningscentraler, skänk din pant till någon av välgörenhetsorganisationerna via dem så hjälps vi åt att göra skillnad.

Skänk din pant i Pantamera Express - Sysav tripplar beloppet till Ukraina

Sysav har Pantamera Express-automater på fyra återvinningscentraler. Skänk din pant till någon av välgörenhetsorganisationerna via dem så hjälps vi åt att göra skillnad.

Extraordinära omständigheter gör att vi alla måste hjälpas åt. Välgörenhetsorganisationerna UNHCR och Läkare utan gränser fördelar de bidrag som kommer in där de behövs som bäst, men just nu finns ett stort fokus på hjälp till Ukraina.

När du skänker din pant till någon av dessa organisationer via Pantamera Express under mars månad, skänker Sysav det trippla beloppet till välgörenhet med Ukraina som ändamål. Detta gäller de Pantamera Express-automater som finns placerade på Sysavs följande återvinningscentraler: