James Bond byter till öl-Glad Påsk!

I DI idag kungörs att James Bond äntligen väljer att byta ut vodkan mot öl. Det känns tryggt, ska man ut och rädda världen måste man se till att inte vara för onykter, och öl innehåller väldigt mycket mindre alkohol än vodka, den saken är helt klar. Plus att det är gott.

Det är ett holländskt ölbryggeri som värvat superhjälten som enligt uppift kommer att dricka öl i minst en scen. Tänk om James Bond i den scenen istället för Holland kunde befinna sig på ett svenskt bryggeri och få provsmaka svenskt öl som ju just nu är så spännande och mångfacetterat. Och när han smakat klart så vill han köpa med sig några flaskor och…nej visst nej, det gick ju inte för vi har ju ingen gårdsförsäljning!! Han fick vänta till Systembolaget öppnade dagen därpå istället.

Hur som helst. Skakad men inte rörd-Glad Påsk!!