Fel datum i gårdagens utskick. Självfallet är det den 21 september som gäller

Presskonferens inför Kolsvarundan den 21/9 Direkt efter avslutad rekognosering kommer VM-stärnorna PG Andersson och Patrik Flodin till pressrummet inför Kolsvarundan, liksom SM-ledande hemmahoppet Jonas Ericsson. För att ytterligare trigga spänningen lokalt timmarna innan start, tar vi pulsen på Ronnie Jakobsson och 20-årige SM-debutanten Niklas Carlson. I DM-toppen slåss Roland Wallon och han får berätta om sin fortsatta sekundfight i jakten på det mästerskapsguldet. Vi ber om ursäkt för att vi i gårdagens utskick gjorde sken av att planera för denna presskonferens samtidigt som elitförarna jagar de sista viktiga sekunderna strax innan målgång! Rätt tid och plats är som nedan följer: Plats: Presscentrat Hotel Scheele, Köping Tid: 14.00 den 21 september Medverkar: VM-stjärnorna PG Andersson och Patrik Flodin samt de lokala förarna Jonas Ericsson, Ronnie Jakobsson, Niklas Carlson och Roland Wallon. Anmäl dig till: asa.carlbom@telia.com SVENSKA BILSPORTFÖRBUNDET Bergkällavägen 31A 192 79 Sollentuna Tel: 08- 626 33 00 www.sbf.se