Svenska Brottsfiltret AB - Brottsfiltret.se startar sajten ID-Koll.se

Anledningen till den nya sajten ID-koll.se är att upplysa privatpersoner och företag kring distanshandel utförligare.

Varför inte skriva ut allt på den officiella hemsidan Brottsfiltret.se?

Det hade varit enkelt för oss att publicera texten på hemsidan bland övrig information. Vi anser dock att informationen som publiceras på "ID-koll.se" är högaktuell därför valde vi att skapa en helt egen sida för just detta. På så vis breddar vi även vår närvaro och förhoppningsvis får vi möjlighet att upplysa privatpersoner och företag om våra tjänster ID-Skydd, Assistans och Ekonomiskt skydd även om det primära syftet ej är att söker information om just brottsfiltret.

Hur är hemsidan uppbyggd ?

ID-Koll.se behandlar tre primära ämne som är ID KollID Skydd och ID Stöld. Hemsidan är uppbyggt väldigt "spartanskt". Det handlar inte om häftiga funktioner, eller svåra texter och fackspråk. Informationen skall vara enkel, tydlig och konkret för gemene man att ta till sig.

Vill du läsa mer om Svenska Brottsfiltret AB?

Vår officiella hemsida är fortfarande brottsfiltret.se och kommer att uppdateras inom kort. Läs mer om vår uppdatering av hemsidan här.

• id-skydd
  • id skydd
  • identitetsskydd
  • idskydd
  • idkoll
  • id-koll
  • identitetskontroll
  • intetitetskoll
  • id stöld
  • identitetstöld
  • brottsfiltret id-skydd
  • brottsfiltret id skydd
  • brottsfiltret.se öppnar id-koll.se

Svenska Brottsfiltret AB skyddar er organisation och dig som privatperson från element som livnär sig på att utnyttja företags- och personuppgifter i illegala sammanhang. Blir man utsatt för identitetsstöld via nätet eller bedrägeri per telefon så finns det idag begränsat med hjälp att få, detta med tanke på brottets karaktär och att det fortfarande är okänd mark för de instanser som försöker motarbeta denna typ av brottslighet.