Bank ID signering

Nu kan du beställa testnycklar för BankID direkt på vår sajt

Vi brukar skryta över att vi gör säkra inloggningslösningar så mycket enklare. Nu tar vi ännu ett kliv i just den riktningen genom att erbjuda företag och organisationer test av BankID-tjänsten helt kostnadsfritt genom att själv ladda hem testnycklar via vår webbplats.

Nycklarna kommer per e-post tillsammans med instruktioner om hur de aktiveras och gäller i 14 dagar. Under den tiden ges verksamheten chans att i lugn och ro testa, utvärdera och senare besluta om BankID är den bästa inloggningsmetoden för just dem. (Det går förstås fortfarande precis lika bra att kontakta oss och få personlig hjälp av våra rådgivare. Varmt välkomna hursom!)

Läs mer om BankID-integration här

Beställ dina testnycklar här