Sumers elpris är ett medlemspris

Vi har hört många historier om medlemmar som fått säljsamtal från andra elbolag och hur de i sin säljargumentation vill jämföra deras eget pris med det officiella listpriset från det elbolag vi samarbetar med, som visas på deras hemsida eller olika prisjämförelsesajter.

Det är inte det pris du får som sumermedlem. Vi har förhandlat fram ett bättre pris åt dig och detta pris listas inte på prisjämförelsesajterna eller på elbolagets hemsida.

Om du vill se ditt pris som sumermedlem kan du ta fram din faktura eller surfa in på sumer.se/el. För dig med bundet elpris är det priset på din faktura som gäller ända fram till bindningstiden upphör.

Om du har ett rörligt elpris från oss och säljaren från elbolaget fortfarande kan presentera ett lägre pris, handlar det med största sannolikhet om ett kampanjpris. Fråga säljaren hur lång tid det priset gäller. I nästan samtliga fall blir priset betydligt högre när deras kampanjperiod upphör. På Sumer kör vi inte med den här typen av lockpriser. Vi tror istället på ett konstant lågt pris.

Här kan du läsa mer om vår långsiktiga prismodell.

Läs också om vår prisgaranti här.

Har du fler frågor kan du när som helst ringa våra kunniga ombud på 08-511 04 730.