Presskommuniké

Efter ett tips till Stadiums informationsmail, har vi upptäckt att en privat sexfilm spelats in i en av våra Stadiumbutiker och lagts ut på internet. Vi har nu konstaterat att filmen är inspelad i en av våra butiker i Stockholm och att minst en av våra anställda är med i filmen. Den person vi har kunnat identifiera är nu avstängd tills vidare i väntan på facklig förhandling, som beräknas vara avslutad i början av nästa vecka. Samtidigt fortsätter den interna utredningen. - Stadium tar avstånd för den här typen av verksamhet. Vi vill inspirera till ett aktivt, roligt och hälsosamt liv och det här är ju inte riktigt vad vi menar med det, säger Sussi Calås-Jonsson, informationsansvarig. Presskontakt: Sussi Calås-Jonsson Informationsansvarig, Stadium AB Norra Promenaden 63, Box 773 SE-601 17 Norrköping Direkt 011 24 61 03 Växel 011 24 30 00 Mobil 0709 53 47 60 Fax: 011 23 90 40 www.stadium.se "Vi vill inspirera till ett aktivt, roligt och hälsosamt liv."