Rekordstort AMEC Summit startar i Stockholm imorgon

Den 3-4 juni är det dags för AMEC International Summit, världens största branschevenemang för mätning och utvärdering av kommunikation i media. Evenemanget kommer att hållas i Stockholm på Hilton Slussen med Retriever som huvudsponsor och aldrig tidigare har intresset för kongressen varit så stort.

Temat för årets kongress är ”Winning the game – from local silos to global integration” som fokuserar på den utmaning som företag och organisationer möter när varumärket ska kommuniceras i andra länder och hur man då bäst utvärderar kommunikationen. Antalet deltagare har slagit rekord när 250 delegater från 35 länder strömmar in till Hilton Slussen för att checka in till årets upplaga av AMEC Summit.

Retriever Danmark, Sverige och Norge är involverade och förkommer i flera av programpunkterna under de två dagarna som kongressen pågår. Bland annat kommer vi den 4 juni att arrangera en ny fullsatt #retrieverfrukost på Hilton Slussen för våra medlemmar med temat ”Kan medieutvärdering stärka ditt företag?”. Frukostseminariet kommer även att kunna följas live via vår YouTube-kanal.

Missa inte heller att följa uppdateringar via vårt Twitterkonto där vi löpande kommer att rapportera om det som händer under kongressen.

Har du frågor eller vill du veta mer om AMEC Summit? Hör av dig till Ioanna Lokebratt, pressansvarig Retriever.

Under resurslänkarna nedan kan du få information och uppdateringar om vad vi gör och vad som händer under AMEC Summit.