Nu tar vi snart semester, följer Kalmar FF, Tour de France och njuter av värmen och solen

Trettio sekunder eller trettio dagar spelar ingen roll när vi önskar varandra trevlig semester

Trettio sekunder kan vara väldigt viktigt om man ska presentera sitt företag för en person i en hiss, men handen på hjärtat, under semestern kan vi ta det lite lugnare än så. Allsvenskan drog igång igen efter uppehållet och QTF:s sponsorlag, Kalmar FF hade hemmamatch mot Värnamo i ett smålandsderby i trettio graders värme.
En trevlig match som slutade 1-0 till KFF var inte alls så stökig som bilderna antyder men vi vill ju gärna dela med oss av det som händer framför våra skyltar 😉. Nu går många av oss på lite ledighet och vill önska er alla som gör detsamma en riktigt trevlig semester. Ni kanske ska titta på Tour de France etapperna i Danmark, kolla någon fotbollsmatch, åka motorcykel, bygga på stugan eller bara bada, läsa bok och vila – oavsett vilket, ha det gutt (som vi säger i Kalmar) så ses vi snart igen.

QTF minimerar energiförluster och ökar livslängden på fastigheters värme- och kylsystem genom att avgasa och rena systemvätskan till mindre än 0,5 mg syre/liter.
Syret avgasas, korrosion avstannar och systemet får ökad livslängd. Övriga gaser i vätskan (mest kväve) stör energiöverföringen i växlare, ger försämrat flöde och problem för pumpar att arbeta effektivt. Gaserna måste bort!