Create Spaces that You Love

Create Spaces that You Love

Miljögården är en grossist av heminredning och möbler, du kan kalla dem inredningsgrossist. Deras kundkrets består till största delen av inrednings- och blomsterbutiker.

Miljögården erbjuder ett inspirerande och noga utvalt sortiment. Produkterna är handplockade för att ge den bästa mixen, för att enkelt skapa miljöer att trivas i.

HÖST/VINTER 2024

Miljögårdens senaste kollektion präglas mer än någonsin av deras mission om att skapa miljöer att trivas i, en kollektion skapad i en tid där händelser runt om i världen påverkar oss alla. Precis som musiken kan transportera oss till en annan värld, vill Miljögården att deras produkter ska skapa en trivsam miljö och en fristad i vardagen. Låt dig förflyttas till din egen lilla värld där du kan fokusera på att skapa en harmonisk miljö som ger dig lugn. Utforska Miljögårdens kollektion och låt dig inspireras av de magiska möjligheter som skapas när vi tar en paus från omvärlden och i stället sätter fokus på vår kreativitet och den miljön vi har runt omkring oss – här och nu.

Ladda ner högupplösta bilder från Miljögården här!