Plymouthbröderna lanserar en ny hemsida

Plymouthbröderna har nyligen publicerat sin nya globala webbplats som en del av sitt pågående arbete med att bereda möjlighet för alla att få veta mer om denna traditionella kristna kyrka. www.plymouthbroderna.org.

Plymouthbröderna i Sverige har varit en del av den världsomspännande kristna gemenskapen i många år och det är lämpligt att den nya webbplatsen är tillgänglig för media och intresserade personer som söker  information om vår kyrka.

Sedan mitten av 1800-talet har Bröderna funnits i Sverige och har varit en del av samhället, vilket bidrar positivt till landets välstånd och framtid.

Idag finns 5 församlingar i Sverige som växer i antalet nya medlemmar och har god relation med det lokala samhället.

Webbplatsen har en online kopia av J N Darbys Bibel med en användbar sökfunktion samt en nedladdningsbar kopia av vår officiella broschyr ”Living our Beliefs”