RRT nyligen leverade  den 120e lastbilslasten med förnödenheter sedan starten av Operation 322 i mars 2022.
RRT nyligen leverade den 120e lastbilslasten med förnödenheter sedan starten av Operation 322 i mars 2022.

Nyhet -

Plymouthbröderna medlemmar hjälper RRT fortsätter sitt stöd till Ukraina med matlådor

I många månader har Rapid Relief Team gett stöd i form av bistånd i Ukraina , och nyligen leverade den 120e lastbilslasten med förnödenheter sedan starten av Operation 322 i mars 2022.

Allt eftersom krigsföringen förändras, förstärks behovet av snabba matleveranser över en bred front. RRT kommer att stå fast och ge stöd till ukrainara på praktiska och påtagliga sätt.

På bilden – RRT:s matlådor anländer till Izium, Ukraina, ett av de värst drabbade områdena som återtogs av ukrainare i september.

Genom vår Operation 322 förser vi det drabbade folket i Ukraina med våra matlådor som innehåller förnödenheter som så desperat behövs där.

Great Commission Society med Tony Anthony i spetsen ser till att de hamnar i rätt händer - ett otroligt partnerskap.

Tack till alla volontärer, medarbetare, sponsorer m.m. för att detta görs möjligt, ingen nämnd och ingen glömd!

Medlemmar i Plymouthbröderna Kristina Krykan har donerat mycket pengar och samarbetade med RRT kring paketering av matlådor till Ukraina.

Talesperson för Plymouthbröderna - "Vi ber för alla som lever i denna mörka tid och är bara glad att vi kan visa våra kristna värderingar på detta sätt"

#ukraina