Perfect Place växer i Malmö med Louise Tham

Perfect Group i Malmö ser fram emot en spännande höst med många nya uppdrag och anställer därför Louise Tham för att möta en ökande efterfrågan på gruppens tjänster.

Louise har en utbildning inom personalfrågor och kommer närmast från en tjänst som rekryterare på Manpower Professional. Louise har tidigare arbetat på Struktur och kommer på Perfect Place att gå in i rollen som Produktionsledare.

”Vid sidan av Produktionsledarrollen har Louise en viktig första uppgift i att ta fram Perfect Groups nya traineeprogram. Vi vill alltid ligga steget före och genom att ge unga talanger öppningen att lära sig vår bransch från grunden säkrar vi möjligheterna att ha tillgång till den bästa personalen. Vi välkomnar Louise och ser fram emot en lärorik och intensiv höst”, säger Anders Östling, VD på Perfect Group.

Eller kanske mer information om Perfect Group? http://www.perfectgroup.se

Anders Östling, VD Perfect Group AB, tfn: 0704–71 61 61, anders.ostling@perfectgroup.se
Sabina Husberg Götlind, Pressansvarig, tfn: 0704-57 63 36, sabina.husberg.gotlind@perfectdesign.se