Husbygge med all inclusive!

När du väljer Totalentreprenad från Myresjöhus gör du upp hela din husaffär med en enda part. Allt regleras i ett enda kontrakt till fast pris. Totalentreprenad ger dig en unik trygghet och bekvämlighet under hela byggprocessen. Då får du en av våra egna erfarna byggledare som ansvarig för bygget. Byggledaren blir också din kontaktperson hos oss.

Med Totalentreprenad är det vi som planerar och samordnar alla materialleveranser, hantverkare och andra fackmän som behövs. Vi sköter dessutom alla kontakter med myndigheterna. Då är det vi som bär hela det juridiska ansvaret under byggtiden och som ser till att ditt hus blir färdigt på utsatt tid. Med Totalentreprenad hamnar inga frågor mellan stolarna.

När du väljer Totalentreprenad levererar vi ditt hus Inflyttningsfärdigt. Det betyder att all tapetsering och målning är klar invändigt, att fönstren är putsade och hela huset är städat. Utvändigt är väggbeklädnad grundoljad och grundmålad (om du valt träpanel).

Vad säger våra kunder om totalentreprenad?
”Totalentreprenad innebär att man skriver kontrakt med ett enda företag. Företaget - totalentreprenören - ansvarar för projektering, material samt arbete och arbeten som eventuellt lejs ut till underentreprenörer. Det vill säga att man får nyckeln i handen när allt är klart och det är bara till att flytta in. Tänk så mycket tid vi skall ha medans "dom" bygger vårt hus. Vi får tid för varandra och kan göra saker istället för att renovera dag in och ut, som vi tidigare gjort under flera års tid."
Malin Molander, som bygger huset Tenor i Sundsvall med Myresjöhus.

Läs mer: http://www.myresjohus.se