Nordier Property Advisors rekryterar Regionchef för Öresundsregionen

"Nordier visar en fortsatt stark tillväxt i Öresundsregionen. För att stärka vår position ytterligare har vi nu rekryterat Gustav Adielsson." säger Andreas Öberg Eneskjöld, VD Nordier Property Advisors.

Gustav Adielsson har en bakgrund från Stenbecksbolaget Modern Times Group AB (MTG) där han började som trainee (påläggskalv, LUMA) år 2001. Gustav lämnade MTG efter 7 år på ledande positioner och tillträdde som COO på det 6 AP-fondenägda bolaget Next Generation Broadcasting 2008. Gustav har en bred erfarenhet av köp- och säljförhandlingar och har ett stort kontaktnät inom näringslivet i Sverige och i synnerhet i Öresundsregionen.

"Nordier är medvetna om den starka närvaro som krävs i regionen och med Gustav på plats är vi säkra på att kunna leverera i enlighet med våra uppdragsgivares höga krav. Vårt mål har alltid varit att knyta högkvalitativ kompetens till oss och vi är glada över att ha lyckats engagera Gustav Adielsson." säger Andreas Öberg Eneskjöld, VD Nordier Property Advisors.

andreas.oberg@nordier.se

För mer information kontakta:

Andreas Öberg Eneskjöld

Nordier Property Advisors AB