NORDIER PROPERTY ADVISORS FORTSÄTTER ATT VÄXA

Nordier Property Advisors startar upp projektuthyrning i Öresundsregionen och växer inom värdering.

"Vi är mycket glada över att kunna visa fortsatt tillväxt och att vi kan fortsätta rekrytera högkvalitativ kompetens. Vi tycker timingen är perfekt för rätt uthyrningskompetens i Öresundsregionen och för vidare satsningar på värdering i Stockholm." säger Andreas Öberg Eneskjöld, VD Nordier Property Advisors.

Ansvarig Projektuthyrning i Öresundsregionen.

Måns har examen inom Real Estate Management från Malmö Högskola och är registrerad fastighetsmäklare. Måns har genomfört en mängd uthyrningar i Öresundsregionen och har tidigare arbetat på bl.a. Regionfastigheter, Colliers International och Relier.

"Projektuthyrning finns inte tidigare representerad i Öresundsregionen genom rådgivare i någon större omfattning. Vi räknar med att marknaden för detta växer snabbt nu när allt fler fastighetsutvecklare satsar på regionen" säger Måns Broberg.

Ansvarig Värdering i Stockholmsregionen

Tomas Nyström har rekryterats av Nordier Property Advisors som ansvarig för värderingsverksamheten i Stockholm. Tomas är civilingenjör från KTH i Stockholm och har 6 års erfarenhet som värderingsman. Tomas kommer närmast från Värdia/Eminenta.

"Det känns spännande att ta vid och vidareutveckla värderingsverksamheten från den plattform Nordier hittills skapat med kommuner, fastighetsfonder och ett flertal börsnoterade aktörer" säger Tomas Nyström.

För mer information vänligen kontakta:

Andreas Öberg Eneskjöld

Nordier Property Advisors AB