MyEco´s elcykel - en unik produkt som ett resultat av lokala entreprenörer

MyEco AB designar och tillverkar el assisterade cyklar i Sverige och i Tjeckien. Vi bygger våra elcyklar på både Höganäs "high performance" drivlina och på vår samarbetspartner i Tjeckiens drivlina. Vi väljer komponenter med omsorg från, mestadels, europeiska leverantörer och vi lämnar två (2) års garanti på samtliga våra elcyklar, inklusive batteriet.

Läs om vårt samarbete, när det gäller framtagningen av vår MTB och Hybrid elcyklar, med lokala entreprenörer här.

Vi kommer att medverka på Sweden Bike Expo i kommande helg (16-17 november) i Kista. Välkomna att besöka oss i vår monter D:19 där vi kommer att visa fler nyheter, bl.a Wheeli™. Wheeli™ är ett komplett framhjul med elektronik, batterier och motor inbyggt samt en display enhet som kommunicerar trådlöst med hjulet och dessutom fungerar som lås till enheten.

Vi kommer även att visa två modeller automatväxlade lätta elassisterade mini cyklar, en med hel ram och en med en vikbar ram samt ett antal andra spännande modeller.

• elcykel
  • elcykelbutik
  • elcykelcenter
  • elcykelmeck
  • elcykla
  • elcyklar
  • myeco

MyEco designar och tillverkar kvalitets elcyklar i Sverige och Tjeckien med komponenter från utvalda europeiska leverantörer.

Vi breddar vårt program stort - kom och träffa oss på Sweden Bike Expo den 16-17 november i Kista.

Välkomna till monter D:19

Rickard Olsson