MyEco deltar på Sweden Bike Expo i Kista den 16-17 november

MyEco AB ställer ut på Sweden Bike Expo i Kista den 16-17 november. Sweden Bike Expo är årets stora händelse inom cyklar och cykling i Sverige.

Vi kommer att visa upp ett antal häftiga nyheter på mässan, missa inte detta. Vi finns i monter D:19.

MyEco AB designar och tillverkar högkvalitativa elcyklar med noga utvalda komponenter, från främst europeiska leverantörer. Vi har ett nära samarbete med Höganäs AB och varit med i projektet där Höganäs AB utvecklat sin prisbelönta "high performance" drivlina. Motor och elektronik är utvecklat av Höganäs och ett antal skånska elektronikföretag. Motorn tillverkas av Höganäs AB och elektroniken tillverkas av några skånska elektronikföretag.

Vidare har vi ett nära samarbete med den tjeckiska fabriken som tillverkar vår E-City modell, och även några kommande modeller. Samarbetena gör det möjligt för oss att enkelt anpassa produkterna efter kundernas och marknadens krav och förväntningar.

• Verkstadsindustri