MyEco AB på Affärsfokus i Lund

MyEco AB deltog på Affärsfokus i Lund den 4 mars på Färs & Frosta Sparbanks Arena.

Arrangemanget var mycket uppskattat och de deltagande 71 företagen var nöjda med förmiddagen. MyEco AB visade upp tre av sina kvalitets elcyklar, E-City 17, MTB-2 och Mini 20. Det fanns begränsad möjlighet för företagen att testa elcyklarna men flertalet tog tillfället i akt och provade på att cykla elcykel. För många var det första gången de cyklade elcykel och samtliga var mycket positivt överraskade av upplevelsen.

MyEco AB designar, tillverkar och marknadsför kvalitets elcyklar i Sverige och Tjeckien.

Vi har ett brett modellprogram med bl.a E-City 13, E-City 17, MTB, Hybrid, MTB-2, Mini-20 samt Wheeli™ hjulen.

MyEco AB erbjuder produkterna till försäljning via återförsäljare eller leasing och/eller uthyrning till kommuner, organisationer och företag.

Våra elcyklar är byggda som elcyklar från grunden med noggrant utvalda komponenter från främst europeiska leverantörer

Samtliga våra elcyklar har två (2) års garanti, inklusive batteriet.

• elcykel
  • elcykelbutik
  • elcykelcenter
  • elcykelmeck
  • elcykla
  • elcyklar
  • myeco

MyEco designar och tillverkar kvalitets elcyklar i Sverige och Tjeckien, främst med komponenter från utvalda europeiska leverantörer.

Samtliga våra kvalitets elcyklar har två (2) års garanti, inklusive batteriet.

Rickard Olsson

Presskontakt Grundare 046-288 69 00