MyEco AB deltar på Autohallen´s Oktoberfest 26.de oktober

På den kommande Oktoberfesten som Autohallen håller helgen den 26 - 27 oktober kommer man att visa upp många fina husbilar, både begagnade och nya.

MyEco kommer att vara på plats med sin E-City elcykel, en unisex modell designad av oss själva, och byggd i Tjeckien, med komponenter från mestadels europeiska leverantörer. Denna elcykel används bl.a. i vårt uthyrningskoncept med 48 timmars funktionsgaranti, vilket innebär att ett eventuellt stillestånd åtgärdas (reparation eller utbyte) inom 48 timmar.

Vi kommer även att visa en "high performance" Mountain Bike (MTB) svensk elcykel byggd på Höganäs AB´s drivlina, vilken utvecklats och tillverkas av Höganäs och andra sydsvenska företag. Denna elcykel har ett fantastiskt vridmoment på hela 50 Nm.

Vi kommer också att premiärvisa "Wheeli", det intellektuella elcykel konverterings-kitet. "Wheeli" består av ett framhjul med motor, batteri och styrning inbyggt. Detta tillsammans med en trådlös display enhet är allt som behövs för att, på några minuter, konvertera en konventionell cykel till elcykel. Display enheten är enkelt avtagbar och fungerar som nyckel till elcykeln.