Stockholmsmoderaterna presenterar valkampanj

Stockholmsmoderaterna presenterar valkampanj

Valet 2014 är ett ödesval för stockholmarna och Stockholmsregionen. Det genomsyrar också den valkampanj som Moderaterna i Stockholms stad och län nu presenterar. Kampanjen tar fasta på de många framtidsfrågor som står på spel och avgörs av väljarna i höstens val.

Det är inte slumpen som styr Stockholmsregionen. Den positiva utvecklingen när det gäller jobben, tillväxten och människors möjlighet har inte kommit av sig själv. Fortsatt framgång kommer inte heller komma av sig själv utan kräver raka besked, ledarskap och idéer för framtiden.

Kampanjen syftar till att ta fasta på detta. Rakt och tydligt vill vi väcka samtal och debatt om vad som kan bli möjligt med en röst på Moderaterna och Alliansen och vad som riskeras med ett rödgrönt alternativ. Detta med fokus på frågor som rör jobben, utvecklingen och framtiden i Stockholmsregionen.

I en valrörelse där de rödgröna partierna inte vill ta debatten och lämna besked i flera för människor och Stockholmsregionen centrala frågor vill kampanjen också sätta ljuset på riskerna med ett otydligt och oförberett alternativ. Kampanjen startar 18 augusti och kommer att synas både i tryckt och digital form. Byrå: Honesty

Kampanj bifogad nedan.

Presskontakt: