Möt Metria och hela Spir Group på JavaZone 2024

Möt Metria och hela Spir Group på JavaZone 2024

Möt oss på JavaZone i Oslo 4-5 september – den största europeiska community-drivna konferensen för moderna utvecklare. Du träffar Metria tillsammans med de andra bolagen i Spir Group i monter 44.

Missa inte två dagar av inspirerande tekniksamtal, en dag med praktiska sessioner, mingel och en fantastisk fest!

JavaZone är en norsk Java-konferens som anordnas årligen i september i Oslo. Konferensen organiseras av passionerade volontärer från javaBin, den norska Java User Group. JavaZones huvudsakliga mål är att erbjuda utvecklare en plattform för att utöka sina kunskaper, få nya insikter och bygga meningsfulla kontakter inom gemenskapen. Med stark tonvikt på samhällsengagemang främjar JavaZone en miljö där deltagarna kan engagera sig i lärande, dela kunskap och nätverk.

Genom att skapa, analysera, förädla och visualisera data bidrar Metria med värdefull information till företag, kommuner och myndigheter. Vi utvecklar SaaS- och kundunika lösningar för en mängd branscher och verksamheter. Våra produkter och tjänster är byggda på våra egenutvecklade plattformar som kan användas på olika sätt exempelvis via webb, mobil eller api.