Nyhet -

En av våra nya mentorer är hotelldirektör, en är Sveriges bästa köksmästare och en blev indragen i en sjukhusskandal

Du kan välja någon av dessa mentorer till din personliga tränare eller välja någon annan av de över 100 yrkeserfarna och branschkunniga mentorer. Mentorerna.se erbjuder ett första kostnadsfritt mentormöte med en mentorer till medarbetare, chefer och entreprenörer som vill utvecklas i sin yrkesroll eller i sin karriär.

Plattformen erbjuder mentortjänster inom de flesta yrkes- och kompetensområden såsom VD-stöd, ledarskap, digital marknadsföring, karriärutveckling samt stöd till entreprenörer och säljare. Vidare finns mentorer med inriktning på stresshantering, retorik, tala inför publik samt Young Professionals, vilket innebär ett omvänt mentorskap för att maximera kunskapsöverföring mellan olika generationer av erfarna chefer och yngre medarbetare.

Stort engagemang, förtroendeskapande och erfarna är några av de betyg som kunderna sätter på sina mentorer, vilket vi är stolta och glada för säger Bo Wigstrand, vd för Mentorerna.se. Det inspirerar oss att fortsätta utveckla plattformen och hitta nya intressanta mentorer för våra kunder, fortsätter Bo Wigstrand.

• mentor
  • bo wigstrand