Högt betyg för mindfulnessutbildning

I november höll Anneli Godman årets andra heldagsutbildning i mindfulness för Confex räkning. Nu är utbildningen utvärderad och liksom förra gången fick utbildningen och Anneli mycket höga betyg av deltagarna. "Mycket intressant kurs, lärde mig saker som jag redan hunnit testa." är ett av citaten på utbildningen där Anneli som kursledare fick 4,41 av 5 i betyg för sitt framförande.

Utbildningen hölls på Scandic Ariadne i november och lockade 27 deltagare. Under dagen fick deltagarna ta del av mindfulness som filosofi, vetenskap och praktik. Många övningstillfällen erbjöds med olika varianter av mindfulnessmeditationer. Slutligen fick deltagarna coacha varandra för att verkligen få till den förändring de önskar i sin vardag.

Så här säger några om kursen:

"Jag tycker att det var en toppen kurs som kommer att hjälpa mig i mitt liv på alla fronter. Den har inspirerat mig att söka mer kunskap om ämnet och att bli en bättre person."

"Mycket bra och trevlig kurs. Kan ha användning av det vi lärde oss både i jobbet o privat."

"Bra kurs som kräver eftertanke och ytterligare bearbetning. Skulle vara bra med en del 2 med fler avstressande övningar."

...och om föreläsaren:

"En fantastisk medmänniska med en gigantisk utstrålning och mycket kompetent i sitt utförande såväl kunskapsmässigt som pedagogiskt."

"Perfekt"

Anneli Godman är bokningsbar för föreläsningar, utbildningar och workshops i mindfulness, mental ergonomi och neuroleadership. Läs mer på www.agodman.se

OBS! Bilden är från ett annat utbildningstillfälle!

• neurovetenskap
  • jon kabat zinn