Kund 2800 tecknar avtal

Nu har kund 2800 ingått avtal med MediaAnalys. Med en sökoptimering har Ross Arkitektur och Design AB valt att marknadsföra sig på sökmotorerna. "Live in a work of art" är enligt Pål Ross, ägare och grundare till Ross Arkitektur och Design AB, företagets motto.

Ross Arkitektur & Design AB grundades 1996 och har skapat över 170 högkvalitativa unique design lågenergivillor designade efter deras ägares livsstil, behov och intressen. Modern byggteknik gör det möjligt att kostnadseffektivt gjuta dem på plats, så att byggnaden följer terrängen, istället för tvärtom...  Vi skapar en högkvalitativ och innovativ arkitektur som erbjuder en hälsosam och livsbejakande boendemiljö.

"Då allt fler företag förstår vikten av en kostnadseffektiv marknadsföring så kommer 2010 att med största sannolikhet bli ett mycket spännande år. Med sökmotoroptimering och/eller sponsrade länkar finns man tillgänglig för presumtiva kunder 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året", säger Henrik Zobal, VD på MediaAnalys.se

För mera information kontakta VD Henrik Zobal på 0480-780811 eller henrik@mediaanalys.se